Trimex

Menu
  • PL
  • EN
  • DE

Specjalista ds. Sprzedaży – obsługa kluczowych klientów krajowych i zagranicznych

Planowany Zakres Obowiązków:

  • Prowadzenie bieżącej komunikacji z kluczowymi klientami krajowymi i zagranicznymi (sprzedaż hurtowa)
  • Przygotowywanie kalkulacji i ofert handlowych
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Wprowadzanie nowych zamówień do systemu
  • Uczestnictwo w planowaniu i realizacji działań marketingowych
  • Uczestnictwo w przygotowaniu planów sprzedaży
  • Współpraca z innymi działami w firmie (Dział Zakupów, Dział Planowania Produkcji)

 

Od kandydata oczekujemy:

  • Znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
  • Umiejętności pracy w środowisku Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
  • Kreatywności, samodzielności i umiejętności pracy w zespole
  • Zaangażowania i otwartości na zdobywanie nowych Kwalifikacji
  • Rzetelności w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Mile widziane wykształcenie kierunkowe
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na bazie Umowy o pracę na czas nieokreślony
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
  • Możliwość rozwoju (docelowo objęcie samodzielnego stanowiska menedżera sprzedaży spółki Trimex)
  • Motywacyjny system premiowania
  • Szkolenia i podwyższanie kwalifikacji zawodowych (na koszt Firmy)
  • Pakiet socjalny
  • Przyjazną atmosferę pracy

 

Miejsce pracy: Biuro przy Zakładzie Produkcyjnym - Brody Małe 24k  22-460 Szczebrzeszyn

Kandydatów prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja@trimex.net.pl

 

Do góry

TRIMEX Sp. z o.o.