Specjalista ds. Sprzedaży – obsługa kluczowych klientów krajowych i zagranicznych
Planowany Zakres Obowiązków:
- Prowadzenie bieżącej komunikacji z kluczowymi klientami krajowymi i zagranicznymi (sprzedaż hurtowa)
- Przygotowywanie kalkulacji i ofert handlowych
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Wprowadzanie nowych zamówień do systemu
- Uczestnictwo w planowaniu i realizacji działań marketingowych
- Uczestnictwo w przygotowaniu planów sprzedaży
- Współpraca z innymi działami w firmie (Dział Zakupów, Dział Planowania Produkcji)
Od kandydata oczekujemy:
- Znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
- Umiejętności pracy w środowisku Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
- Kreatywności, samodzielności i umiejętności pracy w zespole
- Zaangażowania i otwartości na zdobywanie nowych Kwalifikacji
- Rzetelności w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Mile widziane wykształcenie kierunkowe
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- Zatrudnienie na bazie Umowy o pracę na czas nieokreślony
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
- Możliwość rozwoju (docelowo objęcie samodzielnego stanowiska menedżera sprzedaży spółki Trimex)
- Motywacyjny system premiowania
- Szkolenia i podwyższanie kwalifikacji zawodowych (na koszt Firmy)
- Pakiet socjalny
- Przyjazną atmosferę pracy
Miejsce pracy: Biuro przy Zakładzie Produkcyjnym - Brody Małe 24k 22-460 Szczebrzeszyn
Kandydatów prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja@trimex.net.pl