Trimex

Menu
  • PL
  • EN
  • DE

Pracownik Działu Księgowo-Handlowego

Planowany Zakres Obowiązków:

            Dział Księgowy

  • Rejestrowanie i Księgowanie Dokumentów Zewnętrznych i Wewnętrznych w Systemie ERP
  • Opracowywanie dokumentów rozliczeniowych dla instytucji zewnętrznych (ZUS,GUS itp.)
  • Tworzenie Raportów Księgowych (Bilans, RZiS itp.)
  • Opracowywanie innych Analiz Finansowych wg uzgodnień z Zarządem
  • Pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania

Dział Handlowy

  • Tworzenie Ofert Handlowych oraz generowanie Zamówień Zakupu i Sprzedaży
  • Uczestnictwo w planowaniu i realizacji działań marketingowych
  • Zarządzanie Systemem Ochrony Danych Osobowych (Dyrektywa RODO) 

Od kandydata oczekujemy:

  • Kierunkowego wykształcenia (Wyższe lub Średnie)
  • Umiejętności pracy w środowisku Office i systemach klasy ERP
  • Kreatywności i Samodzielności
  • Umiejętności pracy w Zespole
  • Zaangażowania i otwartości na zdobywanie nowych Kwalifikacji
  • Dyspozycyjności
  • Rzetelności w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średnim

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na bazie Umowy o pracę na czas nieokreślony
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych Kwalifikacji
  • Motywacyjny System Premiowania
  • Szkolenia i podwyższanie kwalifikacji zawodowych (na koszt Firmy)
  • Pakiet socjalny
  • Przyjazną atmosferę pracy

Miejsce pracy: Zakład Produkcyjny TRIMEX, Brody Małe 24k, 22-460 Szczebrzeszyn

Kandydatów prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: wch@trimex.net.pl

W CV prosimy zawrzeć sformułowanie: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami.

Do góry

TRIMEX Sp. z o.o.